Emma-lee!

Hallå snyggosar, just nu sitter jag hos Fanny och tar det lungt.
Och nu sitter ni och tänker; "Emma-Lee? Vad är det för idiot?"
Men om ni verkligen vill veta det, fråga Johan Palm. det är faktiskt han som sjunger låten.
Den är sjukt rekommenderad, ehe.
Och nej, jag är ingen fjorits på tolv som tänkte hänga mig när han åkte ur idol.
Jag blev snarade glad, han var ju faktiskt väldigt dryg under idol-tiden.
Det är ingen som kommer komma upp till snygg-Eriks nivå.
Sådeså.

Imorgon börjar skolan, och gud vad skönt det kommer bli. Nio veckor är för mycket, även för mig.
Detta blev verkligen inget långt inlägg - sorry men det är jobbigt för mina fingrar.
Ehe,
Pusshej.

Bild kommer någon gång, när jag inte ser ut som en sköldpadda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0