Hiss och diss.


- Michael Jacksons musik.
Herregud, denna legendaren är hur jäkla bra som helst.
Alla, verkligen alla har någon gång hört en låt med Michael.
Och om vissa inte har hört honom började dem lyssna på honom när han hade dött.
Det är väldigt fånigt när folk säger; "Ah, jag bryr mig inte om han dog." men han var en stor ikon för kändisar och nästan alla människor, Han var så ödmjuk att det gick åt helvete för honom. Ett exempel är den där pojken som sa att han blev våldtagen av Michael, och han gav pojken och hans familjen hur många miljoner som helst.
Folk som säger att han var pedofil kan ju dra åt helvete, det är som att kalla en person som inte är dömd till mord för mördare.
Alla människor hyllar Michael Jackson och hans musik, och jag är verkligen en utav dem.
Nu sitter jag och lyssnar på "Dirty Diana" och vet ni?
Jag njuter som fan.




- Tårtkalaset med Desireé.
Okej, alla har folk dem inte gillar men att kasta en tårta i ansiktet på personen är väl att ta i?
Bara för att jag inte är största fanet utav Fergie men jag slänger inte en stor jävla tårta i ansiktet på henne eller på en affisch.
Get a life liksom.
Det är två saker, respektlöst och slöseri på tårta.


Kommentarer
Postat av: Julia

du har en härlig blogg, Josefine! :)

2009-08-14 @ 13:58:54
URL: http://justmejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0