Hos mia och uppdatering från igår.

Hej bbs, sitter hos Mia nu.
Igår blev det dessvärre ingen uppdatering, men det får bli en återblick i detta inlägget istället.
Hos Carin gjorde vi inte så mycket, vi skrattade och pratade skit. That's was girls do.
Carin vaknade vid halv ett medans jag låg och läste en dålig bok.
Dagen flöt på ganska bra, och även om vi faktiskt vaknade på eftermiddagen. 
Hjälpte henne med sin blogg lite, (och ja, jag kände mig lite bäst när jag visste lite mer än någon annan) och den blev primaballerina! Det är bara att checka in den; Carin <--. Right?
Just nu sitter jag och tar kort på Mia som ville att jag skulle ta lite bilder på henne, men förvänta er inga egobilder på hennes blogg nej. Hon raderar ju bilderna that bitch.
Idag ska jag träffa Amelia vid tre och jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra. Något roligt iallafall hoppas jag.

Förresten, igår kollade jag på 9:ornas schema och såg att vi inte ska byta klassrum men vi ska tydligen byta gympa partners - 9c förfan.
Men nu ska jag drao, Mia pmsar as hell.
Pusshej, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0