Josefine attacks!

Hola snyggingar.
Det är söndag, och jag ska vara lite kyrklig av mig och inte skriva svordomar i inlägget. Vi får se hur det kommer gå, men förhoppningsvis går det väl bra.
Match idag var det också, det gick ju bättre för laget än för mig som fick sitta på bänken. Och snälla, fråga inte varför. Då kan ni träffa en öm punkt.
Under dagen ska jag sova och frossa glass.
Det är ju snart skola, så tröst äta får man faktiskt göra.
Ikväll så blir det förhoppningsvis ett till inlägg, för idag ska jag hissa och dissa låtar hade jag tänkt mig.
Har kommit på att jag ska ändra "ämnen" dag för dag, sen när jag inte kommer på fler ämnen så får jag väl fråga er. Ehe.
Imorgon blir det Lessebo, thank god for that.
Blir tyvärr inget Fanny eller någon annan trevlig invidid, blir vårdcentralen...
Men varför jag är där är hemligthetsstämplat.
... Okej, jag kan inte hålla mig.
Jag ska kolla mina pollyper, för jag har tydligen det i min lilla näsa. Och, ehe detta är lite pinsamt. Jag låter som en fågel när jag andas, och jag vill väl inte att alla ska höra att jag lever?
Nä, precis.


HAHAHHAHAH, jag kunde inte låta bli!
- Och med denna bild vill jag påminna om kyrkan imorgon fd. konfirmander.
I think.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha bilden (:

2009-08-16 @ 17:59:14
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0