Lördag for fan.

Hej bloggen, Josefine calling.
Igår skrev jag ju hiss och diss, så förvänta er inget sånt idag för jag har ärligt talat inget att hissa. Mia smsade innan, men kunde dock inte svara. Vilket suger, för jag känner mig vingklippt utan abonnemang eller pengar på mobilen.
Juste, höll nästan på att glömma - Fanny smsade med. Och eftersom jag var lite halvtjurig på henne igår för att hon inte cama med mig och Mia så tror hon säkert att jag dissade henne grovt igår bara för att jag inte svarade. Svaret på smset får du reda på när du läst min blogg. Annars får du leva med en osvarad fråga.
Vaknade av väckarklockan idag, utan någon speciell anledning. Bara kände för att sätta igång den, och fuck vad jag ångrar mig nu.
Idag ska jag inte göra så mycket, måste ta vara på sommarlovet för vet ni? På onsdag börjar det verkliga livet igen.

Nu ska jag ge mig in på det första jag skrev, hiss och diss.
Så nu vill jag faktiskt veta, var hiss och diss flopp eller flipp?
För jag kan ju faktiskt säga att det är väldigt roligt. Haha, särskilt när man är med Mia och hon sitter bredvid och klagar på att jag skriver så långsamt att hon hinner läsa ut den femte boken ur Harry Potter under tiden jag hissade och dissade. Hade faktiskt en tanke att jag skulle dissa henne ett tag, men nej. Henne kan jag dissa någon annan dag.

Nu ska jag kolla på lite kändis-outfiter jag kommer hissa och dissa snart. Så håll ögonen öppna!
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Höll du på att glömma mig :O,usch josse! (:

Du få faktiskt komma till mig imon vi har inte varit så där mycket ju :(

Kanske ska ändra på de där :D ? <3

2009-08-16 @ 13:59:08
URL: http://www.metrobloggen.se/fannylampinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0