WOW

Hej bloggen,
Jag får väl börja med att säga förlåt.
Jag har inte uppdaterat på jag vet inte hur länge, funderade ett tag på att ta bort och göra ny. Men nej, så blev det aldrig.
Okej, jag är en usel uppdaterare men det ligger i min natur. Så kom inte och hacka på mig, jag tål lite lagom med kritik, men absolut inte överflöde med kritik!

Tja, nu undrar ni säkert vad jag har gjort under hela denna tiden som jag inte har uppdaterat er med.
Jag känner mig ganska hemsk när jag inte gör det, men det blir väl så ibland. "Bloggtorka kommer och går, men bloggen består" liksom.
Sommaren 09 har varit den bästa sommaren hittills, mycket beror nog på att man är äldre och får mer ansvar.
När man var tolv var föräldrarna för överbeskyddande och man hatade verkligen det men nu när man är lite älde än tolv, dvs snart femton förstår man att dem bara vill väl. Och jag skyller inte på dem, herregud om man läser kvällstidningar så står det alltid om att tjejer i min ålder blir våldtagna och sen tar livet av sig eller blir våldtagna och sen mördade av ett par jävla idioter som verkligen inte har ett kärleksliv och säkerligen ett sjukt dåligt sex-liv.
Jag hatar sånt, mycket beror nog på att jag och min kompis Fanny blev förföljda i vintras.
Jag tror många har varit i en sån situation någon gång, att man går förbi två eller flera män som börjar prata med en.
Det värsta av allt var att dem hade bil. Vad hade hänt om min kompis var rätt smart för att vara så rädd och sa till mig att vi skulle in på en tomt?
Nej, sånt vill jag inte tänka på. Men om det faktiskt hade hänt något hade jag nog skrikit för kung och fosterland.
Nu vill jag inte avbryta er i all action som mitt "första" blogg inlägg innehöll, men jag har faktiskt inte skrivit om mitt sommarlov för ja, om exakt en vecka sitter jag vid skolbänken. Och jag kan inte beskriva hur lättad jag känner mig.
Sommarlov, sommarlov, sommarlov.
När jag hör ordet tänker jag på sena kvällar med tjejgänget, sol&bad, glass och allt det där i en lyxförpackning!
Jag älskar sommar, och jag älskar sol.
Det kommer lite bilder från sommaren så håll i er!


- Bauta fest 6 juni!
Fanny Carin Ylva Josefine.


- Grillning med vissa girls men bli renbart en bild på Mia eftersom vi faktiskt inte tog så många bilder med min kamera under kvällensgång.

 
- Jag var hos älsklings-Carin ett ex antal gånger!


- Jag har varit med Mia och Carin på Öland. ( och nej, det är inte Mia på bilden. Det är Carin.)

 
- Mia var med med som jag skrev innan.

 
- Jag slingade håret, därav denna fula bild bara för att ni skulle kunna få se håret.


- Jag var på blekinge med Mia, OCH jag var ledare på fotbolssskolan. Därför att bollen med.

 
- Jag var med Fanny ibland.

Och jätte mycket mer, men hinner inte ladda upp fler bilder.
SNart ska jg med bussen till Lessebo, så vi hörs kväll. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0