bloggtorka och trögtänkt,

Hej, bloggtorka är verkligen inte alls bra. Mycker beror på att jag inte har haft så mycket att skriva om, mest varit laddad inför s o m m a r l o v e t .
Vet inte vad jag ska göra under lovet, blir först sommarjobb på fotbollskolan och kanske på outleten.
Resten av lovet ska spenderas med kompisarna.
Bakat tårta till imorgon, jordgubbtårta.
Och den blev säkerligen jätte god.
Inte för att jag har smakat den, men jag är väl aningen synsk.
Blir stan efter avslutningen, 96-byxor och Fred Perry tröja kommer jag förmodligen tjata till mig. Byxorna blir väl någon annan dag, som dem sa.
Vi får betygen imorgon juuu.
Nervös och längtar som fan.
Idag däremot var det femkamp mot 8a.
Självklart vann ju 8d, och jag tror faktiskt inte att någon blev förvånad.
Skoldagen har spenderats med Matilda, Mia och lite Stina.
Eftersom Stina åker till London idag och ser på Britney Spears blev hon ett "lite".
Jag tycker faktiskt om er, puss.

Det är så jävla enkelt att vara efterklok, enklare än man hade föreställt sig. Och man blir alltid efterklok försent. När skadan redan kommit.


Kommentarer
Postat av: Mia

du tyckte ju inte 96 byxor var snyggt? :P

2009-06-13 @ 16:00:35
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0