Carin och Felicia.

Hej, sitter hos Carin och Felicia. Länge sen sist, men det känns som igår! 
Lyssnar på Håkan Hellström, "känn ingen sorg för mig Göteborg". Troligen den bästa låten med honom. Är inget fan av honom men en och annan låt går väl an. 
Jag orkar verkligen inte lägga in bilderna på bloggen nu, delvis för att Carin inte har dem på sin dator och delvis för att jag har dem på bilddagboken; josefinemiksch. 
Idag i skolan har jag inte gjort så mycket. Bara slappat och fått mvg på bildanalysen, vg i teknik och vg på engelska provet. 
Är man skillad så är man, ehe. 
Och jag är inte pluggis, eller dålig.
Men nu ska jag snacka med Carin, Felicia, Mia och Fanny. 
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: emelie

härliggt, joo det är väl helt okej :)<3

2009-06-09 @ 19:43:22
URL: http://emeliiegustaafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0