Fannylva - minus mia.

Hej, sitter med Ylva hemma nu.
Det är roligt, fick th-tröjorna idag. Ett tips, om man har 38 och tar 40 - det blir ändå inte större. Så förvänta er ingenting.
Mia kommer inte idag, hon är förkyld.
Men, ett glatt besked är att Fanny kommer sen med massa snygga kläder.
Ehe...
Ikväll ska vi till bautafesteeen.
Kommer bli skjukt kul!

Igår var jag och Mia på möte i klubbstugan om fotbollskolan. 
Vi blev ledare för en grupp småungar, men det blir nog braobrao. 
Aja, ska packa upp och dricka läsk nu.
Blir kanske en uppdatering framåt kvällen.
Pusshej, ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hahah, nej jag märkte det min är inte alls stor men jag tar ett svart linne under så kan man ha den till leggins utan att visa hela röven xd ;)

2009-06-06 @ 13:22:27
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Mia

jag är jätte ledsen att jag inte kunde vara med gumman<3 :(

2009-06-06 @ 19:42:53
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0