Midsooommar.

Hej, ingen uppdatering sen fredags.
Har inte orkat, men det får väl bli en förändring nu.
Även om jag vet att jag inte kommer uppdatera hur bra som helst under sommaren är det ju värt ett försök.
Så det blir en uppdatering så där spontant ibland.
Midsommar var hur bra som helst!
Blir väl till att vara nästa helg igen, inte sant?
Jag tycker verkligen om er tjejer, ni är bäst.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Varit i Outleten och köpt en Slush Ice. Hur gott det än är så fick jag faktiskt huvudvärk.
Och vet ni, det finns en ny smak.
För er som ville veta, ehe.

Aja, nu ska jag käka och kolla på "House Of Wax".
Chad Michael Murray - snyggingen är med.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0