Nygammalbild, DET är kärlek.

Hej, inte uppdaterat förens nu. Jag har faktiskt pluggat svenska, och gått en runda. Krävt att Mia skulle ringa mig, och det gjorde hon. Blev lite prat om allt mellan himmel och jord nästan. Men det behövs ibland, att få skaka av sig alla saker bara via ett telefonsamtal av en jävligt bra kompis.
Skulle precis skriva:" Får väl börja med att säga..."
Men nej, det är 55 ord fram.
8D vann dragkampstävlingen idag, men det är bara att erkänna.
Vi är den starkaste klassen!
Idag hade vi KUT med, tänkte sno repet från Hovmantorps dragkampsklubb men ville inte känna mig så elak.
KUTen var inte så farlig, den bet ju inte mig iallafall. Så bara det är ett stort plus.
Slutade efter det, hände inte så mycket mer.
Stannade vid Outleten påvägen hem. Köpte en nike-tröja. Mamma pröjsade trots allt. Hon kan väl inte tro att JAG ska betala mina egna kläder? Tss..
Imorgon ska man göra mycket.
Skola,
Mia antagligen,
Klubbstugan,
Match,
Hem,
Sova.
Hela min dag i miniformat.
Men ska drao, pusshej.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Svar: tack :)

2009-06-05 @ 14:46:11
URL: http://misshannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0