Packning.

Hej, packade precis.
Tre hela nätter ska spenderas i Lessebo eftersom jag ska sommarjobba på fotbollsskolan med Mia den trötta.
Vi kommer nog ha det sjukt roligt, men jag iallafall, är sjukt nervös.
Tänk om småungarna inte lyssnar på oss eller åker hem och klagar på att det är jätte tråkigt. 
Nej, nu ska jag vara optimistisk.
Med tanke på att jag får pengar, fotboll och allt annat. Åh, framför allt gratis MAT. Ehe, jag är inte ett matvrak, absolut inte. Är bara lite hungrig just nu. Men det går säkert över... - hoppas jag.
Idag ska jag inte göra så mycket.
Eftersom Fanny aldrig ringde igår orkade jag inte åka till Lessebo.
Men det bortglömda samtalet är ju inte världens undergång.
Bara min.
Jaja, värre saker har ju hänt. Kommer inte ihåg något speciellt ögonblick men det kommer.
Min kamera har inga batterier, så jag kan inte ta kort på min nyköpta topp jag köpte igår. Blir en bild från h&m's hemsida istället.
Ikväll kommer det lite folk.
Så jag kommer antingen sitta vid datorn eller framför tv'n och kolla på The Hills/The City. Som jag har gjort tills nu.

Dagens irriterande:
Såg på reklamen igår, Johan Palms skiva.
Det som faktiskt störde mig var att han sa: "Köp min debutskiva, min första debutskiva!"
Hallå?
Hur många debutskivor kan man göra?
Ring mig när man kan göra två...
Om jag ens lever då.
Men vi får se. 

Finns inte något mer att skriva om.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0