sooooommarlov

Hej, är glad och ledsen just nu.
Glad för att det är sommarlov och ledsen för att det är sug-väder.
Men, bara för att det är extremt dåligt väder kan jag ha påig min nya snygga skinnjacka jag fick igår.
Betygen fick vi idag, vill verkligen inte kommentera mina betyg men de var ju inte så värst pjåkiga som jag hade föreställt mig. Några vg till, sen har jag nått målet.
I nian kommer jag vara osocial mot hela omvärlden, det kommer bli jag och skolböckerna against the world.
Under sommarlovet blir det slappa som gäller. Det har jag ju faktiskt redan skrivit på förra inlägget men så ni inte blir förvånade över att jag inte uppdaterar lika mycket. Det är väl två skäl som är populära nu; antingen sover jag eller är jag ute med kompisar.
Idag ska jag till staden med mor min och shoppa. Ska försöka ragga upp Ylva om hon vill med, vilket jag inte tror. Men hah, värt ett försök!
Wellwell, ska kolla på lite tv nu tror jag.
Uppdaterar ikväll med lite avslutningsfoton - pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0