Tack för igår.

Hej, är verkligen sjukt trött.
Somnade vid tre ungefär tror jag och vaknade vid halv elva. Tack vare min sockersöta moder.
Igår var det roligt, tack för att ni gjorde den mycket bättre!
MEN - det finns ju ett undantag som hände inne i mitt rum vid fönstret och DET kan jag tacka Carin för.
Det här måste vi göra om nästa sommar, och ni ska komma till mig snart igen.
Om jag så ska släpa er hit!
Johan Becker måste vara den snyggaste killen ever, särskilt i uniform!
Woho.
Idag ska jag sova, sova och sova ännu mera.
Och imorgon blir det skola och det är den sista veckan tills soooommarlovet är här!
Fy fasen va skönt det kommer blir!
Kommer bli väldigt mycket Fanny, Mia, Ylva och Carin detta året slår jag vad om.
Jag älskar er tjejer, ni är hur bra som helst.

Bilder från igår kommer när Fannys migrän har upphört och hon kan sätta sig vid datorn...
Vilket jag hoppas blir ikväll.
Ska fika nu, vi hörs.
Ha det bra, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0