fabolous.

Hej bloggen, inte uppdaterat på två dagar. TVÅ dagar, fattar ni? Men hah, aja. Värre saker har ju hänt.
Idag läste jag upp min uppfinning, kunde ju gått bättre. Men eftersom en viss person klagade hela tiden så blev det inte jätte bra. Juste, vi (jag och min bästagrupp) redovisade bostad idag med. Ett enda ord - F A B O L O U S.
Gympan var ju inte av denna jord, det kan jag ju bara säga. Men Mia, räddaren i nöden.
Annars har jag inte gjort något speciellt.
Imorgon blir det kanske träning, vi får väl se. Hoppas på det bästa gör vi ju allt.
I heeelgen blir det bauta med Fanny, Mia och Ylva.
Vi kommer ha det så jävla bäst, hälsa om ni ser oss. Make us that promise.
Det var allt från mig.
Josefine signar ut.
Slut.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, söt du är! (; tack, nu är jag förkyld >< ;)

2009-06-03 @ 13:15:11
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0