Beställd igår!

Hej, skrev ju igår att Mamma skulle beställa Tokio Hotel tröjan idag. Men så blev det icke, Mamma var så schysst och gjorde det igår med detsamma!
Personligen tycker jag att H&M har gjort en super bra kampanj som kommer att lyckas.
Dem kändisar som har designat kläder är ju inte heller dåliga på det dem gjorde, alla tröjor var väldigt snygga.

Idag har det varit en "chill-dag".
Legat och solat nästan hela dagen. Vilket inte är något fel!
Imorgon ska man plugga, måste skriva min recension om Twilight.
Aja, nu måste jag läsa "Ljudet av ditt hjärta" en liten stund, även om jag har gjort det ungefär fyra gånger.
Haha, pusshej.


Där är den, favvo-tröjan!


Kommentarer
Postat av: Jasmine .

tröjan är ju så jävlans snygg, den är ett måste som sagt! :D

2009-05-30 @ 23:37:20
URL: http://jasses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0