En hand, smidigt josefine.

Hej tha blogg, denna gången kommer det ta väldigt lång tid att skriva ett inlägg.
Jag är ju fantastiskt smart och skadar tummen på träningen. TUMMEN av alla ställen, jag kunde ju trots allt skada näsa istället. Om min kropp var så inställd på att skada sig dvs.
Idag har jag varit med Mia och varit i v-ö, på lassarettet. Mitt favoritställe.
Gick helt okej, slipper operera mig!
Hos Mia var det chill. Bara ett påpekande, hennes trappa är kokhet. Folk som gått förbi trodde väl jag gick in till första bästa för att gå på toa eller något.
Imorgon blir det redovisning inför klassen med min jätte snygga självgående dammsugare som går på solceller, wohooo! + att jag ska till läkaren imorgon. Hallelujah.

Kollade lite på MSN Today innan, stör mig liiite på att det blir kalabalik för ingenting.
"The Hills-paret Heidi och Spencer i bråk, skilsmässa nästa?"
Jaha, ok?
Vad ska jag göra åt det?
Klä mig i svart, gråta, lyssna på depp musik och skolka bara för att ett par gått och gift sig och har bråkat...
Tror inte det, men ärligt talat bryr jag mig inte.
Det får bli en "och-så-levde-dem-lyckliga-i-alla-sina-dar" om dem vill eller helt tvärt om.

Det var allt från mig tack och hej, lassarettet - ni är kärlek för mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, du är rolig sötnöt! (; <3

2009-05-26 @ 21:58:59
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: emelie

GRATTIS DU BLEV VECKANS BLOGG! :))))

2009-05-27 @ 19:31:46
URL: http://emeliiegustaafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0