Frankrike!

Hej, precis pluggat och jag har varit väldigt glad ända sen jag kom hem från konfan. Ska nämligen till Frankrike sommaren 2010! Längtar hur mycket som helst, aldrig varit där.
Dagen har flytit på ganska bra, även om det är onsdag och dagen egentligen ska gå ganska slow.
Hade matteprov idag, kan inte säga om det gick bra eller dåligt. Om jag säger att det gick bra, gick det dåligt. Och om jag säger att det gick dåligt så går det säkert bra.
Då gick det sämst, hah!
Btw, checka Mias blogg: notapoet
Hur grym som helst, så väl rekomenderad.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mia

kommer bli feting kul nästa år! (;

söt. <3

2009-05-06 @ 20:42:12
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0