Headern fixad!

Hej, sitter hos Mia nu. Hon fixade min header, danke man!
Skolan idag gick bra, fick tillbaka matteprovet, gick skit dvs. bra - godkänt ffs.
Skulle egentligen tränat idag men det var tydligen inte alls många som skulle komma. Och nu får ni fan ta och skärpa er, ni som inte vill träna kan ju faktiskt ta och sluta spela fotboll. Inte gå runt och tro att ni kan spela på matcherna. Då kan man ju inte spela heller, om man är så upptagna på fritiden...
Aja, jag får väl ta och andas ut lite nu. Att skälla på folk tär på krafterna, och det är inte bra eftersom jag ska gå till min mormor och morfar senare.
Bilden är tagen från stureplansvackraste och guldvärd. Hur sjukt rolig som helst, jag och Mia bär på samma sjuka humor. Och vi skäms inte för den iallafall!
Senare iag ska jag plugga till svenska och spanska proven, önska mig lycka till!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0