Helig ffs!

Hej, NU ÄR JAG KRISTEN PÅ RIKTIGT FÖR FAEN!
Kommer faktiskt sakna min fina konfirmandgrupp, vi var ju trots allt bäst.
Ylva kom ju tydligen lite sent, satt lägnst bak i hela kyrkan och glodde. Men du var ju faktiskt där, och det ska du få ett plus för.
Talet ska vi defentitivt inte prata om. Ballade ju nästan ur. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv.
Sången tyckte vi som sjöng gick sådär, men tydligen tyckte dem som lyssnade att det var bra.
Pjäsen gick väl ok, gud hade ju inte kommit i målbrottet än, ehe.
måltidssaken gick väl ok den med. Lite segt att stå och glo med två bägare i händerna i ca. 7 minuter.
Klarade av allt annat, vilket betyder en grön lampa.
Efter kyrkan blev det att åka hem och äta planka med massor av människor! Najs ffs.
Allt flöt på ganska bra och när det blev kväll fick man reda på att mamma ska jobba imorgon, så blir att åka med min trogna busskompis matilda.
Praoar på Face, så kom och kolla när jag är all in black och följer dresscoden.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0