Hos matildababe!

Hej, sitter hos Matildababe nu och chillar.
Dagen har flytit på ganska bra, 8a&b har prao denna veckan och vi har det nästa! Längtar galet mycket, ska ju praoa på Face Sthlm.
Blir träning ikväll, och jag ska kolla på en viss person för Amelia, även om hon itne vet det än.
Skjuta en boll på hans huvud, det funkar alltid om man vill ha lite uppmärksamhet. Men det kanske borde vara positiv uppmärksamhet. Inte "jag-vill-slita-av-dig-huvudet" uppmärksamhet.
Nä nu ska jag kolla på The Simpsons och dricka cola med tönten bredvid mig.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: matilda

som mia säger; Wha? Wha was tha?

jag är inte tönt och tänk på att du fick cola :D

2009-05-04 @ 16:07:16
URL: http://matildasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0