Höstlegender.

Hej, jag är jätte glad!
Tokio Hotel tröjan säljs i Växjö, det är som en dream comes true liksom.
Kanske ska till Växjö imorgon, ska muta Mamma lite, ehe.

Dagen har varit bra, fast hände ju en liten pinsam situation på gympan. Vilket involverar skrev och fotboll...
Fick mvg på Spanskan idag med, blir mitt andra denna terminen så jag hoppas det höjs till sommaren?
Efter skolan handlade jag och Mamma, jätte kul! Men fick ju en festis, något bra med det i alla fall.

Denna helgen ska jag inte göra så mycket, antaligen hålla kontakt med Ylva och Jasmine med tanke på att vi ska bära TH-tröjor snart.
Problemet är att dem tydligen är slutsålda i affärerna, men då får vi helt enkelt ta och beställa.

Nä nu ska jag kolla på Talang och vara allmänt social, bild på tröjan kommer snart antaligen.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Om vi ska :D

2009-05-29 @ 20:44:13
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Amanda

okej :)

2009-05-29 @ 21:58:56
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0