Nervös till max.

Hej, sitter här och är helt sjukt nervös.
Ska konfirmera mig på söndag, men det är absolut inte därför jag är nervörs. Praon får känna sig skyldig. Ska praoa på Face Sthlm i linnégallerian, och där är allt inglasat, det är ju värsta fobikänslan. Man brukar ju kolla in där när man går förbi, nu ska dom kolla på mig när jag gör bort mig. Blir väl att använda pokerface och köra formel 1!
Skolan idag var helt ok, förutom att jag kom försent till alla lektioner nästan. Förstår inte varför, men ska verkligen skärpa mig veckan efter "nervösa veckan". 
Orienterade första timmen, kul verkligen jätte roligt. Detta kallas ironi...
När vi kom tillbaka var tjejernas omklädningsrum låsta. Och för det fick ni tio minuters uppskrivning för att vi kom försent till svenskan..? Vad ska vi göra då, skita i att byta om och duscha och gå runt och säga "vi är fit for fight"? Trodde inte det.
Svenskaprovet gick säkert dåligt.
Det gjorde säkert spanska provet med, menmen.
Ikväll ska jag bara chilla och grilla. Kanske blir lite Twilight på det med, låter inte alls så särskilt dumt.
Imorgon ska man till Lessebo vid tio och träna och prata om hur vi ska fortsätta angående det jag skrev på förra inlägget. Aja, ska kolla lite på uttjatade bilddagboken en liten stund.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mia

fick vi uppskrivning? :o

2009-05-09 @ 12:06:08
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0