Norge-dag.

Hejhopp, idag har dagen varit röd-blå-vit.
Inte bara för att Alexander Rybak vann esc igår, (otippat? - nej.) det är ju också den norska nationaldagen idag!
Esc igår var faktiskt skit, började att heja på Sverige men ändrade mig ganska snabbt när jag hörde Azerbaijans bidrag. På sätt och vis fortsatte jag att heja på Sverige om ni förstår. Hahah.
Gick och la mig efter 24 länder ungefär, det var ju faktiskt lite tydligt att Norge skulle vinna.
Idag var man med och kollade på när Ylva konfirmerade sig.
Det var trevligt, fick en deja vú feeling i kyrkan, kanske berodde på att JAG konfirmerade mig förra söndan.
Mycket skratt hemma hos Ylva med Anna, Rebecka och Sofia!
Arga-leken blev väldigt eh, chokladig om man kan kalla den det.
Men nej, jag skyller inte på en viss person. Ehe..
Aja, nu ska jag prata lite med Fanny.
Jag saknar min bästa vän - och jag saknar Mia lite med. För jag dissad henne igår med sms;n.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0