Plugg.

Hej, sitter och pluggar. Som ni kanske ser, hah.
Påbörjat livscykeln, blev inte hushållspapper som jag hade planerat. Eftersom rätt många i åttan har det så bytte jag. Lärarna är nog inte jätte glada över att lyssna på samm sak om och om igen, nu pratar jag inte bara om hushållspapper utan även om stolar och sånt.
Men jag säger inte vad jag ska skriva om, det är lite av en hemlighet. Jag vet ju inte vad dem andra ska ta, så vill ju inte läcka ut för mycket om det finns en slug räv i min vänskapskrets. 
Ska inte heller ta en bil som går på solenergi, jag vill inte ta något som redan finns. Sen tar ju halva klassen någon uppfinning om mopeder, bilar etc.
Jag kan ju sammanfatta denna dagen, pluggfredagen.
Blir ingen uppdatering förens ikväll.
Och då kommer det lite bilder med får vi hoppas.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, klart du kan ta hushållspapper. jag tror inte lärarna har något emot att du tar samma, om du gör det bättre än de andra dvs. bigger chance to shine, liksom.

tog papper (Y)

2009-05-23 @ 17:23:40
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0