Pluggx50

Hej, inte uppdaterat på hela dagen. Haft fullt upp, sorry.
Skolan idag var väldigt seg, men jag klarade av den som man klarar av allt annat. Fast idrotten var ju faktiskt dagens höjdpunkt, för vissa iallafall. Och det inkluderar absolut inte mig!
Fick reda på att nästan hälften av klassen inte hade kompletarat det andra sexualkunskapsförhöret (?), men det är ju inte vårt fel, det är ju lärarens fel att inte han har varit så särskilt aktiv när det gäller våra betyg. Enligt han går sjuorna före, och jo men tjena - visste ni att månen är egentligen gjort av ost?
Efter skolan plockade och färgade jag brynen och fransarna. Hon som gjorde det maked my day när hon sa att man inte fick ha mascara imorgon. Men det gör ju faktiskt inte så mycket eftersom jag faktiskt har synliga ögonfransar for now!
Pluggade hela tiden sen när jag kom hem.
Då var verkligen min dag på topp, aldrig mått bättre!!
Duschade precis, kändes bra eftersom mina bryn och fransar såg ut som jag-vet-inte-vad.
Men ska sociala mig nu med Mia och Matilda, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0