Skandal.

Hej, är mycket gladare nu än jag var på förra inlägget.
Patriks död var bara påhitt.
Någon jävel hade bara sagt det till pressen för pengarna.
Jag hatar sånt.
Sök till en bordell eller något förfan.
Eller ta den smarta vägen och TÄNK innan man öppnar käften.
Och från första början utbilda er till något riktigt.
Aja, idag har det varit helt okej.
Vid två var dem där danska dansarna från talang som fick nobben på skolan.
Sjukt grymma, mycket rekommenderade.
Idag skulle jag varit med Julia, men eftersom hon och hennes skola är lite bortskämda är dem lediga idag med.
Herregud, och där satt jag i skolan och kämpade som aldrig förr.
Det får väl bli någon annan dag, kanske på fredag om hon kan.
Vi får väl ta och se.
Imorgon ska jag till Öland med Mia, längtar sjukt mycket.
Shoppa, sola och cykla tandemcykel för hela slanten!
Lördagen är ju inte heller fel, grilla med dem bästa,
Fast Fanny är ju inte med så det blir ju inte samma sak..
Juste, nu ska jag ut och grilla.
Blir väl svarta oätliga köttbitar.
Men övning ger färdighet, hah.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mia

ska bli feting nice mannen! (;

2009-05-20 @ 19:40:21
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0