Veckans blogg vinnare!

Hej, inte uppdaterat på två dar.
Känner mig sämst, men bäst ändå! 
Vann veckans blogg, måste tacka alla som röstade: TACK!
Idag ska jag plugga med Mia och spela match.
Och det är jag inte sugen på.
Har faktiskt väldigt ont i min tumme, muskelskada.
Så det kanske inte är bra att jag är med på matchen. Om det inte blir bättre blir det läkaren igen.
Men vi får väl se, hoppas vi vinner idag. Det förtjänar vi som fan.

Igår var jag på Procivitas med Mia.
Blir mitt första handsval, samhäll. Inte säker på vilken inriktning än. Förslag?
Nä, nu har jag väldigt ont.
Usch, aja pusshej!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Grattis snygging! :D <3

2009-05-28 @ 19:50:07
URL: http://jasses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0